Selamat meneruskan pengajian

Assalamu’alaikum wbt..

Hari ini ana dan rakan-rakan meneruskan kembali sesi kuliah setelah bercuti hampir dua bulan. Syukur alhamdulillah atas nikmat-nikmatNya yang tidak terhingga. Sem ni ada lagi beberapa rakan (ex-albayt) yang mendaftar seterusnya menambahramai lagi lah geng kami kat UKM nih. Syukur dapat kembali bersama rakan-rakan dan meneruskan perjuangan sama-sama dan mengembalikan kenangan dan keriuhan di al-bayt lebih kurang 10-14 tahun lalu.

Antara rakan yang turut sama menjadi anak didik UKM seperti ustaz Mohd Kamal Nazmi, ust Najmuddin dan yang berbahagia ust Zawawi (MA al-bayt).

Kepada semua rakan-rakan lama dan yang baru, selamat berjuang dan meneruskan perjuangan menimba ilmu Allah.. insyaAllah, para Malaikat merebahkan sayap-sayap mereka memayungi para penuntut ilmu dan segala ikan-ikan di lautan memohon ampun atas dosa-dosa mereka. Semoga kita sama-sama mendapat kejayaan yang diimpikan.. wassalam!

Advertisements

3 Komen (+add yours?)

  1. Gu demo
    Jul 09, 2008 @ 08:12:10

    Us Wi buat PhD ko? Berasa nak g tupe kemeriahae ex-jordan di ukm nun.

    IbnRajab: Terima kasih ustaz kerna sudi berkunjung ke laman ana yang tak seadanya ini. Ust Wi buat PhD. Jom lah dema mai. Hujung tahun ni isilah borang minta Biasiswa. InsyaAllah ada rezeki dema, dpt kita sama2 berjuang kat sini pula..

    Balas

  2. cedey
    Jul 09, 2008 @ 12:47:13

    salam akhi. ana tak dapat hlp. sedihnya hati.. ramai2 pergi rupanya nasib ana yang tak dapat.. kawan lain semua dapat. selamat belajar kekawan. ana tak de rezeki utk belajar bersama kalian..

    IbnRajab: Walaiakumussalam akhi,, takpe, tentu ada hikmah dan rezeki anta dari sudut lain tu.. hujung tahun ni anta isi lagi, dapat kita sama2 belajar kat UKM nih.. InsyaAllah dapat tuh.. pernah ditemuduga pun dah ada point dan peluang lebih cerah untuk masa-masa akan datang

    Balas

  3. tukangfitnah
    Jul 10, 2008 @ 19:29:50

    wassalam…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: