Konvokesyen UKM 38

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah SWT yang memungkin ana hadir ke majlis Konvokesyen UKM ke-38 pada hari ini. Hadir sama ibu dan adik tersayang. Terima kasih buat semua pihak yang terlibat dalam membentuk sahsiah peribadi dan sejarah akademik diri yang kerdil ini. Para guru, ibubapa, isteri, anak-anak, adik beradik, sanak saudara, rakan-rakan, sahabat seperjuangan, teman sekerja dan sesiapa sahaja. Tanpa anda semua, diri ini tidaklah apa-apa.

Kejayaan hari ini kalau boleh dicatatkan sepertinya, adalah kejayaan semua yang banyak berkorban. Dan kejayaan ini semoga menjadi sumber inspirasi anak-anak pula.

Bersama Bakri dan Pendi

Abdul Hadi, Zamri, Azmi dan Bakri

Posing di hadapan masjid Universiti. Dari kiri mak tersayang, ana, ust hadi dan isterinya.

Merakam sejarah bersama kelaurga tersayang yang setia menanti di bumi Sarikei.

Advertisements

8 Komen (+add yours?)

  1. ummu Azzam
    Ogo 09, 2010 @ 20:55:22

    Tahniah! Tahniah! Tahniah….. Semoga keberkatan ilmu dan doa ibu ayah terpias pada adinda dan keluarga juga. Rindu gak pada masjid UKM tempat berhenti lelah selepas kuliah di fakulti di depannya itu. trima ijazah dari raja ko.

    IR: alhamdulillah.. tersentuh jg hati sikit2 dlm dewan semasa diarahkan berdiri dan pandang kiri, belakang dan kanan kemudian tunduk hormat kpd “keluarga” kemudian pandang depan dan tunduk hormat kpd “guru”. Bergema pesanan pengacara “perlu ingatlah jasa org tua dan guru-guru yang mengharap kita menjadi insan berguna, pd agama bangsa dan negara!”

    Balas

  2. 2bz4money
    Ogo 10, 2010 @ 07:24:06

    Tahniah tuan..teruskan perjuangan ke tahap tertinggi..Phd..(saya tinggal kat Sg.Tangkas, berdekatan dgn UKM..Insyaallah, perjuangan saya bermula tahun depan..

    IR: terima kasih.. doa2kan semoga dipermudahkan insyaAllah.. hajatnya nak buat di bumi Rasulullah SAW.. selamat berjuang utk tuan jg

    Balas

  3. norhisham
    Ogo 10, 2010 @ 14:24:44

    tahniah, kejayaan anta kebanggaan orang kampung rekang

    IR: ya ka, alhamdulillah.. mai jln skei

    Balas

  4. ummueihab
    Ogo 10, 2010 @ 22:30:38

    tahniah ustaz….dan selamat berpuasa buat sekeluarga…

    IR: syukran.. selamat berpuasa utk ustzh sekeluarga

    Balas

  5. NieySue
    Ogo 16, 2010 @ 22:02:32

    tahniah sbb dh berjaya perolehi sarjana…gembira rasanya dapat kembali ke UKM..tmpt diri ini menimba ilmu dlu..bile la lg dpt pi sana utk menmbah ilmu..

    IR: syukran adik tersayang. bila2 je kalau nak. hehe. tmpt dah biasa, senang la sket

    Balas

  6. khairi
    Ogo 20, 2010 @ 00:16:18

    assalamualaikum..tahniah ustaz..harap2 ustaz teruskan dengan phd. insyaallah

    IR: w’salam. alhamdulillah. syukran ala al-du’a. insyaAllah, niat itu ada. semoga Allah permudahkan. amien.

    Balas

  7. Abu Huzaifah
    Sep 17, 2010 @ 17:07:50

    Tahniah ya akhi! Semoga Allah berkati segala usaha anta.Sebarkanlah ilmu untuk ummah dimana sahaja berada.Siiru ‘ala barakatillah

    IR: syukran. anta bila lagi? jgn lama2, dia pndai expired jg tu. hehe

    Balas

  8. Fakhrul Ezam
    Nov 18, 2010 @ 10:27:30

    tahniah ustaz.
    rasa mcm knl je ustaz pendi tu. bkn dia dlu mengajar di kolej tuanku hj bujang miri ke?

    IR: syukran.. betul.. dia lah tu

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: