Biasiswa untuk guru-guru

Permohonan Biasiswa Hadiah Latihan Persekutuan dan Cuti Belajar Bergaji Penuh Tanpa Biasiswa Peringkat Kedoktoran dan Sarjana Tahun 2011

Dimaklumkan bahawa iklan bagi permohonan Hadiah Latihan Persekutuan (HLP) dan Cuti Belajar Bergaji Penuh Tanpa Biasiswa (CBBP TB) Peringkat Kedoktoran dan Sarjana  Tahun 2011 telah dibuka bermula 19 Januari 2011 (Rabu) hingga 18 Februari 2011 (Jumaat). Permohonan boleh dibuat di http://apps.moe.gov.my/ehlp/cbbptb/index.cfm. Sila baca dan fahami Pengenalan, Tatacara, Panduan dan Syarat Permohonan sebelum membuat permohonan.
 
Sekian, terima Kasih.
 
BAHAGIAN TAJAAN PENDIDIKAN,
KPM

p/s: untuk berkongsi kemudahan-kemudahan yang disediakan oleh pihak KPM kepada para pemegang biasiswa ini sila rujuk artikel ana ini.

Advertisements

6 thoughts on “Biasiswa untuk guru-guru

  1. sk2gombak

    Assalamualaikum,
    Ust,
    Saya minta jasa baik ust supaya memberi tips @ soalan temuduga cuti belajar peringkat sarjana. Saya dapat temuduga april ini. TQ..

  2. siti zaubaidah

    assalamualaikum…terima kasih atas segala yang dkgsi oleh saudara…. tp bolehkah bkgsi lbih lg tntg mengapakah orang pada zaman sekarang lebih berminat memilih profesion keguruan dan cara2 untuk menggalakkan lebih ramai guru lelaki di sekolah….tq

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s